订阅——分享的逻各斯

星期三, 九月 13, 2006

讲个笑话

“been there, done that, got the T-shirt.”
新听到的句子,意思是说,去过了,做完了,连纪念T-shirt都买了。言外之意是已经厌倦了,老玩不完了都。
看这句话突然想起今天的一个事情,就当是笑话吧。

今天跟高同学一趟车回家,她说起明天某老师的课——比较容易讲睡的课,问我,上周的那天课你来了么?
我:来了
高:上课了么?
我:上了
高:睡觉了么?
我:睡了

我今后就印一件衬衫去上这门课好了,印的内容是“我来了,我上了,我睡了”

凯撒可以气活过来……

2 条评论:

Blair 说...

哈哈.....你们都不是好学生.....

匿名 说...

What i do not realize is actually how you're now not actually a lot more neatly-preferred than you might be right now. You are very intelligent. You understand therefore significantly in the case of this matter, made me personally consider it from so many various angles. Its like women and men aren't involved until it's something to do with Woman gaga! Your individual stuffs nice. At all times take care of it up!

Feel free to surf to my homepage - cheap car insurance for men